HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Monday, May 2, 2011

Shop till drop. Duit pun hangus..

Luahan hati Salimah Ismail
Assalamualaikum..


Muka semangat nak perabis duit~

Hello semuaa. Harini hari yang penat dan busy tapi best. Haha.
*penatnya sampai duk terbaring sambil  type post ni. Hee

So, pagi-pagi bangun stail awai gila tepat jam pukul 4 pagi. Then terus pergi kerjo. Caya dak? Haha. Toksah pecaya sangat. Aku tengah kelentong ni. Aku duk syok mengeruh lagi pukul 4 tu. Hee. Aku bangun lagi 30 minit sebelum nak p kerjo. Hebat dak? Hebat kan. Haha. Ala tempat kerja dekat ja tak sampai  5 minit sampai la.

So, aku kerja dari pukul 9 pagi sampai 3 petang. Then balik umah terlentang sebab penat.
*Tipu aih. Tak terlentang mana pun. Balik-balik terus online. Toksah pecaya sangat aku cakap. Haha

Lepas tu tanya mama, bila nak amik spek ni? Imah tengah eksaited nak pakai spek baru. Tapi sebenarnya niat dalam hati nak p shopping. Hee. Then, mama kata jom.

Then, serius shop till drop betui sebab duit aku hangus lagi banyak daripada duit mama. Haha. Biasalah anak mithali ni. Rasa tak sampai hati nak minta duit sebab dah kerja. Tapi mama belanja T-shirts and tracksuits.
Beli nak buat bekalan setahun kat matriks or kolej mara nanti.

Sedih cepat wey. Aku bakal pergi meninggalkan orang tersayang kat Penang bulan ni. :(
*Nangis sedu sedan sambil lap hingus guna baju. Hihihi. Aku tau korang pasti rindu aku. Nanti free-free mailah melawat aku naa :(

Bekalan masa depan. Acece. Kaler maler T-shirt aku beli. Offer kot. Bedal je banyak-banyak. Ni mama bayar :)


Nampak tak size tu?
*Buat muka terkezut....... +_+
Tu bukti aku gemuk dan amik besar skit sebab aku suka pakai t-shirts yang longgar senang nak bergerak :)




Then bermula la adegan duit hangus aku. Mula mula asyik pilih syria tak hingat dunia. Sebab aku prefer syria if nak pergi kelas ke hape. Senang dan pantas untuk pakai. Jadi, duit aku hangus beli syria. Haha
*Haa. Padan muka. Sapa suruh offer diri kat mama kata nak bayar sendiri..Haha


Aku just amik basic warna yang senang match. :)

 Then,singgah kedai Vincci sebab nampak offer. Aku berkenan tengok wedges tapi malas nak beli sebab aku tau aku nanti buat pekasam tak pakai. Nanti-nanti je lah. Hee.

Last-last berkenan kasut flat. Plain flat. Berkenan yang pink tapi duk fikir terang sangat susah nak match. So, pilih black je la senang match baju :)


Then beli satu jacket putih kat acewin. Suka baju and beg kat acewin. Cantik and murah je :)


Duk posing guna spek baru. Haha. Nak jadi nerd semula dah. Yey~
*Spek mama belanja. Haha

Salimah Ismail♥


5 Picit Sini untuk Comment! :):

Anonymous said...

Salimah, kenapa tak senyum nampak gigi? I think you will look nicer. =)

Salimah Ismail on Monday, May 02, 2011 said...

alaa. bukan tanak senyum,tapi gigi tak lawa :(

tomato on Tuesday, May 03, 2011 said...

suka jgak acewin...
cantek n murah.. :)

Anonymous said...

confident itu penting. nampak mcm terpksa senyum je and tak ikhlas..try lah nnt yer. just bg pndangan..mesti cantik.

None on Tuesday, May 03, 2011 said...

eh, silap g komen tadi...patut komen entri yg ne...haha...keliru eden...malu haihhh=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^