Hot Hot!

Sunday, May 1, 2011

Lady Gaga jatuh tergolek. Haha

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum..

Memang sempoi la Lady Gaga jatuh tergolek masa konsert tengah berlangsung iaitu Houston Concert . Masa tu Lady Gaga nak naik atas piano tapi terjatuh terlentang sebab kerusi hilang stabil. Tapi yang penting dia memang selamba abis sebab bangun dan terus menyanyi tanpa segan silu langsung. Itulah orang kata artis yang  berpengalaman dan profesional. Tak gitu? Hihihi.Tapi mesti malu jugok kan bila jatuh masa hari penting lagi lagi masa konsert sendiri.

Haha, tapi comei kot cara dia jatuh. Apapun jom sama-sama terjah video dia tergolek tu.


Salimah Ismail♥

5 Picit Sini untuk Comment! :):

Syaza Defoe on Sunday, May 01, 2011 said...

Dia mana tau malu hahha

shafiq on Sunday, May 01, 2011 said...

Keianya dia..

Salimah Ismail on Sunday, May 01, 2011 said...

syaza: maybe lah :P
shafiq: kecian jugok la kan.. sebab dia tetap manusia macam kita

apis of art on Monday, May 02, 2011 said...

tu la lain kali nyanyi dok la diam2.. ni nak panjat sane..panjat sini..kan da jatuh..

cik zaza on Friday, May 20, 2011 said...

hehe.. tibe2 teringat jaclyn victor pernah tergolek sebelum nyanyi kat depan orang ramai..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^