Hot Hot!

Sunday, April 10, 2011

Meronggeng ketika ponteng kerja.... Haha...

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum...




Shuuu.. Jangan habaq kat sesapa yang aritu i pergi meronggeng tatkala sepatutnya sayor pergi kerjo...Tapi memang sakit badan.. Sakit sangat..
Yeloh tu.. Pi melilau tak sakit badan lak? Haha. Haaa. KANTOI...

Cheq p meronggeng dengan orang yang sama.Balik balik muka cik akak kita ni.. Sure korang pun bosan kan? Aku yang menghadap dia ni lagi bosan~ Haha

ALAMAK! Maaf ye kak long.. Gurau je.. Haha.. Kitaorang hanya jalan-jalan dan makan-makan.. Haih.. Diet aku entoh ke manerr~ Hampeh.. Hee.. Haa! Tidak dilupakan kak atikah kita jugak joinn~

Jom TERJAH aksi ganas kami~

Saya pencinta tegar COOL BLOG. haha

Pose maut konon :P

Muka sekupang promote Secret Recipe..

Ceh, muka bajet nak order semuaa.

Hampeh.. Tetiba pulun tengok menu..

Alamak lighting gelap pulok.. Ke orangnya yg gelop? hahah

Haa. Ni cerah SIKIT :P

sibuk sms Buaya Friend :P

Ice lemom tea~

Spaghetti ~ Yummy

Aku dengan Atikah~

Aww. suka poto ni.Hee

Bercahayanya muka kami~

Tuhdiaa. Nur kasih~ (sebab semua nama mula Nur. Hee)


Lepas tu deaorg shopping laa. Aku berjimat sikit sebab baru sgt shoppin.. Hee. Bankrup sayoo.. Haha...


Salimah Ismail ♥

0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^