Hot Hot!

Wednesday, April 13, 2011

Lagu ni best ♥ 5 stars!

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum..

Aku suka lagu ni.. Suka gila.. Memang aku pernah dengar lagu ni dekat radio tapi masa tu tengah otw nak tidoq dibuai mimpi.. Jadi masa tu macam dengaq lagu tu dalam mimpi ja~ Aku ni pelik sikit nak tidoq amik mood dulu dengan on radio~ Kalau tak on susah gak nak tidoq.. Asyik duk pandang sebelah *sebab duk terbayang part Hantu Kak Limah tidoq sebelah Husin. Haha

Yes, saya seorang yang PENAKUT~

Ehh, dah terkeluaq tajuk...Berbalik kepada lagu best tu..

Nak tau lagu pa?

Jom layan~ Tak rugii...








Pulanglah
Senilagu & Senikata: Awi Rafael
Hakcipta Senilagu & Senikata: Noh Phrofile Enterprise


Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada


Bridge:
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan


Korus: (2x)
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday

Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)


Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama


Ulang Bridge & Korus
*Gitar Solo


Ulang Bridge

Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu


Ulang Korus

Best kan? Aww~

Awi Rafael
Posing mengancam kan? Kang jatuh cinta naya~
AIK! Jangan tengok lama-lama. Sekali pandang sudah..
*terus beristighfar.. Haha..


Salimah Ismail♥

0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^