HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Friday, April 22, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Luahan hati Salimah Ismail
Assalamualaikum.....

Abang Ben yang ganteng itu buat segmen untuk cari kenalan baru kepada sesiapa yang ada follower bawah daripada 1000.
Haaa.Sesuai la sangat tu.. Sebab saya memang orang baru dalam dunia blog ni dan mahu kenalan yang baru..Lagi lagi followers memang ciput banget..
*saya orang Malaysia naa cuma terikut ikut dengan sinetron indonesia. Hihihi


Haa. Abang Ben ada ajukan dua soklan cepumas gitu.. Hee.

Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog

Okay, mula mula saya kenai pasai dunia blog ni bila kawan kawan saya kat sekolah sebut sebut pasai Fatin Liyana yang tengah study kat Bandung.. "Sapa Fatin Liyana tu?"Soalan yang kuaq dari mulut saya masa mula mula dengar nama sis FL kita tu.*FL punya femes sampai menjadi sebutan walaupun mereka tadak blog. Fuhh.

Then, balik balik terus buka blog diaa. First impression wow~ Then lepas tu tau pasai Cik Epal and lain-lain. Then dalam hati "Fuhyoo.Best jugak dunia blog ni..Kita dapat share pasai hidup kita dengan orang lain dan dapat kenalan baru"
Dan itulah yang sebenarnya membawa saya ke dunia blog. Saya hope semua orang bagi sokongan naa. :)

Siapakah sumber inspirasi anda

Yeah, macam kat atas tadi.. Sumber inspirasi saya mula mula ialah Fatin Liyana..Dunia blog memang best pada pandangan saya lagi lagi bila ada ramai kenalan. Namun, makin lama dalam dunia blog ni..Saya kenal ramai blogger baik dan hebat yang tak pernah kedekut tips macam Cik Epal dan Abang Ben sendiri..
So, kami sebagai blogger baru mengharapkan tunjuk ajarmu sifu! Haha..
And thanks kepada kawan kawan yang sentiasa support. Diaorang tadak blog tapi sentiasa support saya baca entry saya. Thanks..
*Ni yang nak tacing tacing ni.. Huaa.

Salimah Ismail♥

9 Picit Sini untuk Comment! :):

apislerr on Sunday, April 24, 2011 said...

salam, dtg usha2 ;p
dari blog abg ben

apisv2.com [visit me]

Unknown on Sunday, April 24, 2011 said...

singgah dari segmen

jom joinVespa Degil friends

Cik Cempaka on Sunday, April 24, 2011 said...

Haiii..singgah jenguk blog comel kamu..

jeles sebab tak sempat join.. =(

Browacana on Sunday, April 24, 2011 said...

PW tinggalkan jejaknyer di sini...:)

iemah on Sunday, April 24, 2011 said...

salam perkenalan
follow kamu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ on Sunday, April 24, 2011 said...

singgah dr segmen abg ben!!
menjejak 204 disini!!

salam singgah dari mummy weiyda
eppy blogging ya!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

anismelon on Sunday, April 24, 2011 said...

salam..anis datang dari segmen abg ben..salam perkenalan..jom singgal blog anis..:)

http://anismelon.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-cari-blog-lah.html

.dida mumin♥ on Sunday, April 24, 2011 said...

Hi,
Blogwalking dr segmen BA & Blogfollowing dari http://theycallmeburud.blogspot.com
(",)v

Lulu Caldina on Sunday, April 24, 2011 said...

Lulu datang up trafik blog ni..selamat pagi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^