HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Saturday, April 23, 2011

Alaaa. Abang Ustaz saya dah bertunang harini..

Luahan hati Salimah Ismail
Assalamualaikum...


Aik, abang ni siapa yang duk sebelah abang ni? *sambil cekak pinggang..



Ala ala.. Tanak tengok gambar ni puhlisss. Tak sanggup..
*duk buat teruk..



Cheq nak bebai la lagu ni. Kenapa abang Ustaz menduakan saya? Kenapa tetiba tunang dengan orang lain? Kata nak tunggu saya abis study dulu? *tengah emo ni..Cer cite Cer cite..

Sampai hati abang Ustaz tinggaikan saya..Saya dah siap tempah kek, pelamin dan dewan semua dah. Abang Ustaz kata nak honeymoon kat Paris. Nak belanja saya shop till drop.

Haha. Semua tu lakonan semata-mata.. Tapi memang frust menonggeng laa bila tau Ustaz pujaan Malaya saya ni bertunang harini.. Dia tunang dekat Gombak..

Sedih teramat.. Kat sekolah dulu kami semua duk berebut Abang Ustaz kita ni...
Shiro, Kak Teah, Mijah and Te'o melepas la kita. Tak jadi nak bermadu. Haha.


Kami la suka main-main berebut..Melawak ja time kat skolah dulu.. Semua terpikat sejak dia asyik berlakon jadi ustaz jaa. Suci gituu..Btw, diaorang akan kawin this year okay. Fuhlamak. Nak pergii~ Abang Ustaz send card kat i tau.. Hihihi..Apapun semoga bahagia dengan bakal isteri tercinta tu naaa. Semoga berkekalan sehingga anak cucu..If nak cari yang kedua jangan lupa sms i naa. I sedia dimadukan. Hahahaha.

*Tulis dengan linangan air mata..sambil lap hingus. Haha

P/s: Isteri dia bukan calang calang orang naa.


Dayana(isteri) sedang mengikuti kursus perubatan tahun keempat di Manipal University, India dan di bawah tajaan biasiswa Mara.Then now dia sedang membuat latihan klinikal di Manipal-Melaka Campus di Air Keroh, Melaka.



Tak ikhlas,
*hihihi
Salimah Ismail♥

6 Picit Sini untuk Comment! :):

LuLuLaLaLengLeng on Saturday, April 23, 2011 said...

saya juga kecewa.:((

Unknown on Saturday, April 23, 2011 said...

kecian..hahahahhaahha..:p

Salimah Ismail on Saturday, April 23, 2011 said...

lulu: jom bersedihh. huaa. :P

abang niq: jahat na uu.

Farhana Jafri on Saturday, April 23, 2011 said...

hadoi~~ rmainya yg frust mnonggeng.. xtnteram abang ustaz tdo mlam ni.. hahahahahaha

jemput singgah ANASAURUS :)

mamaDiana on Saturday, April 23, 2011 said...

salam singgah sini dari mama...insyaAllah ada lg yg terbaik utk hampa semua nanti.....

kAmi dAn mEreKa on Sunday, April 24, 2011 said...

abang ustaz takde, abg sam kan single lg, hehe :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^