HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Tuesday, March 22, 2011

Ya Allah...

Luahan hati Salimah Ismail
Assalamualaikum....


Lagi beberapa jam ja lagii....Semalam aku tidoq lena mungkin sebab penat... Sekarang hanya tengah menanti waktunyaa! Ya Allah... Berikan lah yang terbaik untuk aku okay? AMIN

Adat sekolah kitaorang... Yang result gempak akan naik pentas.. If nama tak di-announce, faham-faham je lah eh... (means result kurang gempak)

Huaa! Nervous. Adakah aku salah seorang yang akan bergembira di atas pentas? Atau aku hanya akan melihat kegembiraan mereka dari bawah stage?


KITA HANYA AKAN TAHU TEPAT PUKUL 10 PAGI NANTI!

DOAKAN AKU WEY. Thanks :)

AMIN..

p/s: Sapa yang tak sabar-sabar nak tau result korang. HAHA


Mulai tahun ini, keputusan SPM 2010 boleh disemak melalui sms . Keputusan ini boleh disemak mulai jam 10 pagi 23 Mac 2011 hingga jam 12 tengah malam 30 Mac 2011.

Contoh format semak keputusan SPM melalui SMS:
Taip:
SPM SEMAK [no KP] [Angka Giliran SPM] dan SMS kan ke 15888
Contoh: SPM SEMAK 900104086077 BC001A040 dan sms  ke 15888


Salimah Ismail♥

0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^