Hot Hot!

Monday, March 28, 2011

Makan-makan bersama keluarga..

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum...

Olaaa. (duk berbahasa mexican konon.Haha)

Semalam my sis yang duk asing datang rumah... So, malam tu pergi kuaq makan ramai-ramai... Kira macam family gathering gituu. Cewah... Lama dah tak makan bersama.. Biasalah semua busy.. Kerja la katakan.. Makan dekat dekat rumah jaa selalu. Bukan makan kat Hotel 5 Bintang ke hapee. Just makan dekat area rumah...Sapa duk Penang sure pernah datang...(kalau tak pernah pi tu, aku rasa korang warga asing kot. Haha) Pergi Padang Broom.. (ejaan tu macam sengal semacam jaa. Haha. Lantak ah.. Asal bunyi sama sudah..) So, kami memang selalu pergi sana if nak makan celur-celur... Tak pernah lak pergi tempat lain. Kuah dia boleh tahan gak... Hee.. So, pakat mai sini naaa.. Tau ke dak apa tu celur-celur? Ke ada yang tak tahu.. Bhahaha....

Ni laa. Ada macam-macam. Heee.

Nak apa? Pilih jaa. Tapi kena bayar la yang makan tu..

Sempat lagi posing maut..

Kakak ku khusyuk melantak... Hahaha.

Jom rebus semuaa! haha. Nampak tak warna kat kayu tu? Biru kan.. Tak salah warna biru harga dia sehinggit. Warna lain harga mahal sikit... Lupa dah warna apa lagi..
 (mana lah nak p amik tau pasai harga dia sebab ada orang belanja!Hahah)

Ceh.. Santai ja makan....

Haritu masa pergi KL... Diaorang buka gerai celur-celur kat tepi jalan je. Pastu makan berdiri. Interesting kot. Ingat nak p try tapi masa tu dah kenyang.. So, tak jadi. Huaa. Next time maybe! :)

Terliur? Jom serbu... Hahaha.

Adios!


Salimah Ismail♥


3 Picit Sini untuk Comment! :):

EJA on Monday, March 28, 2011 said...

wa..lapr tgok makann..huhu

sexybeast on Monday, March 28, 2011 said...

owhhh...rndu family jgk~~

Salimah Ismail on Monday, March 28, 2011 said...

eja: haha. pergi makan :P
sexy: alolo.keciannya :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^