Hot Hot!

Tuesday, March 29, 2011

BILA BLOGGER BERSATU

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum...

Pegangan erat yang susah untuk dileraikan...

Dalam dunia ni biasalah..Manusia cukup dikenali dengan sifat keji iatu hasad dengki dan ego..Manusia tak pernah puas hati bila ada orang lebih daripada dia...Jadi, berbalik kepada isu blogger yang tak leh bersatu. Bila ada ja orang lebih sikit daripada mereka.Mereka akan buat perlbagai cara tak kira dengan menghentam atau mengaibkan orang tu..Dia fikir dengan memalukan orang tu dalam entri dia, dia akan dikenali dah 'FAMOUS' konon. Ya, memang akan dikenali tapi sebab NIAT JAHATNYA.

Patutkah wujud sikap sebegitu dalam kalangan blogger?Tak patut... Kita perlu bersatu..Bersatu kita teguh bercerai kita roboh.. Cuba bayangkan sapa nak sokong kita kalau bukan blogger-blogger lain? Mesti semua nak naik kan? Nak orang baca blog dia? Jadi, apa kata kita berganding bahu untuk menaikkan blog masing-masing BERSAMA-SAMA.  Itu pasti akan membuahkan hasil yang berlipat ganda. InsyaAllah :)




Alangkah hebatnya jika semua bersatu sebegini..

Bagaimana nak bersatu ? Blogger yang kat atas janganlah lupa blogger yang baru... Hulurkan tangan agar kami dapat berpaut.. Pautan anda amat bernilai untuk kami blogger baru nii... Dan blogger yang baru janganlah ego sangat.. Bila blogger lama hulurkan tangan nak tolong.. Sambut tangan itu. Kalau korang rasa nasihat blogger lama bernas.. Ikut... Mereka lebih lama dalam bidang nii. Mereka dah makan asam dulu daripada kita... Jadi, kat sini blogger lama yang sangat saya kagumi dan tak pernah lupa untuk menolong blogger baru macam saya nii. Of course Abang Ben.. Thanks.. Jadi sama-samalah kita berpegangan tangan dengan erat melangkah dengan bangga ke hadapan seperti sebuah keluarga tak kira usia.. Jangan pernah menoleh ke belakang langsung.


Berpegangan tangan erat seperti sebuah keluarga bahagia...



p/s: Seriusnya entry aku kali ni? Hahahaha...


Salimah Ismail♥

2 Picit Sini untuk Comment! :):

solo molo on Tuesday, March 29, 2011 said...

bersatu kita teguh...
bercerai kita roboh...

Salimah Ismail on Tuesday, March 29, 2011 said...

yeah :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^