Hot Hot!

Saturday, February 12, 2011

Ini kes serius!!!!

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum


Haih, ini memang kes serius. Kes hidup dan mati. Korang boleh agak tak? Teka lah tengok..

Sebenarnya, aku mimpi something...nightmare beb! Sampai terjaga aku dari tidoq sebab terkejut. Dah boleh agak tak?

It's all about......














Tadaaaaa!bhahaha, Suspen jaaa.


Which is......

 Yang  jadi nightmare sebab aku mimpi result aku agak teruk gak laa!

5A,2B and 2G( yang G ni la yang merobek jiwa batin aku) mak aihh!

Tapi yang heran dalam mimpi aku. Bila di calculate A's, B's and G's tu. ADA 9 SUBJEK JEE? Bhahah. Ni yang lawak, sebab aku amik 10 subjek laaa. aduss. PENIN2. Sakit ulu hati beb. :(

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

TENSI TERAMAT :(

sejak sejak ni asyik terpikiaq pasai result SPM jaa. Boleh mati heart attack lagu nii. Bhahaha.

Kalau result lagu nii... Boleh la terima gakk...


Tapi kalau result gempak macam ni lagi ah mauu! sapa tak mau kan?




WAH, kalau lagu ni lah result aku. Senyum sampai ke telinga la.. InsyaAllah. Amin!



Macam ni oh aku nanti senyum! Kalau tak, alamak macam ni ja lah muka aku....



Oh tidak! Minta simpang... Apapun hanya pada Allah aku berserah. Aku dah bersungguh-sungguh masa SPM dulu. TAWAKAL ja lah kan? InsyaAllah. Amin :)


Salimah Ismail


















0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^