HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Thursday, July 12, 2012

I ♥ Blazer

Luahan hati Salimah Ismail












Macam kenal kan Blazer tu?Tapi kenapakah model yang pakai tu lain.. Hahaha..Saya bukan model itu ok..
*Tak layak jadi model pun..Haha.. 

Ni saya pulak menggayakan Blazer harimau yang dibeli saya! Aummm! ^_^











Apakah sedang berlaku? Haha..Okay..Iye iye relaks relaks..Itu blazer yang sama sebab saya beli kat owner kepada peragaan itu.. Hihihi.. Saya beli dah lama gak..Masa kat bazaar aritu..Dekat Nurul Wonder Wadrobe.. She's gorgeous :)


Hello hello..Back to the story about Blazer..Hihi..Korang tahukan zaman kegemilangan blazer sudah kembali? *Saya tahu saya agak lambat ye..Baru nak cerita! Hehe..I ♥ the trend is back!Ohyeah! Sejak dua tiga bulan ni memang ramai dah yang mulakan balik pemakaian blazer! Hehe.. ^_^ Cute je sesiapa yang pakai blazer ni..Dulu orang selalu kaitkan blazer untuk pemakaian formal but buat masa sekarang ni tak dah kan? Boleh pakai pergi mana-mana ja..

Saya selalu pakai masa pergi jalan-jalan bersama teman atau family..Dan juga boleh dipakai
masa pergi membeli-belah..Masa pakai tu rasa selesa sangat..Sebabnya? *nak tahu ke tak?Mestilah nak kan kan? 



*Blazer labuh..Rasa selesa..Tak risau baju terangkat ke tak                                            






* Kemas.. Tak mudah kedut.. 






* Ringkas.. Pakai terus ja..






* Ala-ala cardigan.. Maksudnya boleh dipakai apabila kita memakai t-shirt atau baju bertangan pendek..






* Menarik dan fashionista






* Sopan untuk muslimah







Hehe..Puas hati tak dengan sebab yang diberi? *Cepat cakap puas hati! Tak kira jugak! haha ^_^
 Jom tengok antara koleksi blazer yang menarik! I love all of them so much ♥


Very niceeeee ^_^ 

Hana Tajima yang pretty! :)

Ala-ala Korean style Blazer ^_^




Apapun..Siapa yang belum beli Blazer yang selesa ni..Cepat pergi beli..Tak kira lah jenis apa atau keluaran designer mana..Pastikan korang ada satu ok? *saya pun baru beli satu..Tengah kumpul duit untuk beli lagi..Biasalah student kan..Hihihi.. 








Sumber: Mr.Google :)


Salimah Ismail

5 Picit Sini untuk Comment! :):

Anonymous said...

heee. cantik blazer tu dear :)

nadira shahid on Thursday, July 12, 2012 said...

Cantik2 ^.^ Nad pun ada blazer, tapi tu la. cuaca kat malaysia nih, kena pk bnyk kali kalau nak kuar pakai blazer, hehe

Anonymous said...

Panggil namaku lepak sini jappp. Ehehe tak lama lagi Blazer pgwas saya akn jd mngsa fesyen sya lpas habis spm hahaha

Unknown on Friday, July 13, 2012 said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/giveaway.html mari join sini dear..banyak hadiah menarikk

Anonymous said...

harga brp yg gamis blazer warna biru itu?
klo mau pesan caranya bgmn?trmksh sista :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^