Hot Hot!

Monday, April 4, 2011

Penat penat....

Luahan hati Salimah Ismail
Reactions: 
Assalamualaikum....

Arghhh penatnyaaa! Sepatutnya balik keja pukul 3.30.. Tapi terbabas sampai 4 lebih. Tunggu papa pulak lambat.. Arghh, tak larat... Makin hari makin banyak keja...Dan makin hari makan malas nak bangun awai nak pi kejaa... Malasnya nak p kejaa. Huaaa. Tapi sebab fikir.. Nak duit untuk belanja diri sendiri... And nak jugak laa duit simpanan sikit tuk masa kecemasan nanti.. Itu jer dalam pemikiran... Takkan semua benda nak minta kat mama kot? Sikit-sikit tu takpe lahh. Huaaa.

Dah la lesen tak amik lagi.. Huaa. Dari aritu nak amik, tapi tak amik.. Huaaaa. Ingat nak p daftar laa ASAP..
Tadi punya penat...Tertidoq dari pukul 5  macam tu sampai nak magrib.. Nasib baik tak terlepas magrib...Haha.

Hari-hari boring sedang bermulaa. Huaa.Jadi, tangan ini semakin malas untuk menaip..

Salimah Ismail ♥



0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^