HOME TUTORIAL TIPS ISLAM Image Map

Hot Hot!

Monday, March 21, 2011

Saya hilang dua hari eh? Ke mana kah? :)

Luahan hati Salimah Ismail
Assalamualaikum...




Sorry la korang. Dua hari menghilang. Hihihi. Pergi Shopping Spree kat KL. HAHA. Bankrup i duhh. Serius..


Pergi Sabtu balik Ahad... Jabnya kan? Tahu takpe... Tak puas dong... (tak puas kau lah! Duit habis guna shopping) HAHA

Alamak.. Korang tau dak hati gua panas duhh.. Nak tau apa jadi? Saya Nur Salimah telah ter-DELETE semua gambar dalam kamera. Sedih bangat duhh. Gambar hari sabtu dan sebelumnya semua secara rasminya telah di-delete! WUAA! Nak mogok ah niii. Ni gara kakak saya yang suruh amik gambar dia. Dan tatkala itu juga MEMORY FULL! oh tidak...Pabila memory full. Tangan ini ligat tekan button delete. Dan tanpa sedar tertekan button delete foder!!!! Geram teramat. Jadi.. Gambar-gambar i posing maut hari Sabtu tak dapat nak dipost kat sini :(

Jadi, korang pasti akan menguap membaca entry panjang sebegini tanpa gambar menarik! Mungkin adaa. Hujung-hujung entry. Haha

Sudahh! Tak mau aku mengingati kisah perih itu!!! Tak leh belah weyy... Aku nangis pas terdelete gambar-gambar dalam kamera tu! Hihihi. Korang diam! Jangan gelakkan aku! (Aku actually malu dengan sendiri..Jom gelakkan aku!)  Geram dengan diri sendiri. Salah tangan aku ni.. Pasaipa la gatai tertekan delete folder. Arghhhh!

Sudah!! Kembali ke tujuan asal entry ini...

Aku stay kat hotel dekat-dekat jalan TAR sebab nak shopping kat situ. Hihihi..

Hotel tu cantik and selesa. I lioke! Kau tau dak, nak jadikan cerita masa tengah survey hotel dekat-dekat situ, terjumpa satu hotel ni.... Lepas tanya-tanya terus jadi stay kat situ. Tapi bila pergi usha bilik dia...Perghh.. Mengancam...


MAK AII! SARANG LIPAS ADUS! Banyak lipas... Macam mana aku nak tidoq dengan tenang... AHAA! Kang lipas tu selinap masuk selimut aku macam mana? Ewww. geli laaa. Hahaha. Aku takut lipas yang besar-besar tu. Geli dongg! Kecik aku boleh terima lagi. Hihihi


Jadi, terus turun bawah. Tau dak abang ipar aku kata apa kat kakak tu " Kak, tak jadi amik laa. Depa ni takut lipas" Bikin malu duhh. Haha. Bagi la alasan yang sempoi sikit kee. " Kak bilik ni kecik sangat. Semua dah makin gemuk" Haha. Alasan ni 'logik' ah sikit.

Lepas tu akhirnya jumpa hotel yang cantik dan selesa tu..

Syok ah shopping kat jalan TAR.. Barang agak murah. Heee. Hari Ahad sebelum balik serbu SOGO... Mak aii. Ada salee. Pokai la i... Beli purse warna PINK gitu. Sukaa. Ingat nak beli handbag tapi tak jadi ah.. Baru je beli beg. Kena berjimat-cermat dalam kegawatan ekonomi sebegini. (aku ja lah gawat. Aku tau poket korang tebal... Belanja jom!)


Ni lah. I liokee! :)



Terasa kejab sangat dua hari tu. Huaa. Seronok tu seronok gak.. Lutut duk terketaq-ketaq dah... Awat? Rabu RESULT WEY  ! HUAA.

Hope result dabom kababom sikit naa! AMIN...

Salimah Ismail♥

0 Picit Sini untuk Comment! :):

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best from me!

Hot Stories

Mai baca ^_^